27 listopada 2014

O trzech serialach, słów kilka (2)

Nawet nie jesteście w stanie wyobrazić sobie, jak bardzo się cieszę że zaliczenia związane z zakończeniem pierwszej połowy semestru są już za mną. Niektóre wyniki już się pojawiły i odetchnęłam z ulgą. Co prawda na niektóre trzeba jeszcze poczekać, ale to nic. W końcu mam nieco więcej czasu dla siebie, a nie tylko dla nauki. :)

Desperate Housewives
Myślę, że tego serialu nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest to najlepszy serial jaki oglądałam i którego emisja została już zakończona. Co prawda zakończenie mnie nie zachwyciło, jednak serial jako całość bardzo, ale to bardzo mi się podobał! Jeżeli ktoś jeszcze nie oglądał (chociaż przyznam szczerze, że ciężko będzie mi w to uwierzyć) Gotowych na wszystko, zdecydowanie musi obejrzeć chociaż kilka pierwszych odcinków - jestem przekonana, że się wciągnie. Serial opowiada o przygodach czwórki przyjaciółek z przedmieścia. Wszystko się zaczyna gdy piąta kobieta popełnia samobójstwo, wówczas na jaw wychodzą różne Każda z nich ma zupełnie inne wartości co tylko wzbogaca serial i urozmaica relacje pomiędzy kobietami.

Devious Maids
Gdy zakończono emitowanie gotowych na wszystko, przez jakiś czas nie mogłam znaleźć serialu, który godnie zastąpiłby wcześniej wspomniane gotowe. Devious maids zastąpiło mi gotowe, jednak serial jest nieco inny. Również pojawiają się sekrety, intrygi jednak jest nagrany całkowicie inaczej - takie odnoszę wrażenie. Sezony mają po 13 odcinków, więc łatwo będzie wszystkim nadrobić zaległości, nowy, trzeci sezon pojawi się dopiero na wiosnę 2015 roku tak więc ze spokojem zdążycie nadrobić poprzednie dwa sezony! :) Jeżeli chodzi o samą fabułę to ciężko jest cokolwiek napisać tak, aby nie zepsuć oglądania. W skrócie: serial opowiada o losach latynoskich pokojówek w Beverly Hills.
Revenge
Szczerze mówiąc gdy ogląda się ten serial człowiek zastanawia się kto wymyśla takie pokręcone i mało prawdopodobne historie, jednak wciąga, oj zdecydowanie wciąga! Ojciec Amandy Clark zostaje skazany i zamordowany w więzieniu, a jego córka postanawia zemścić się na ludziach odpowiedzialnych za śmierć Davida Clarka. Oczywiście jak to w serialach bywa, pojawiają się komplikacje, przeszkody i wiele, wiele intryg! Powiem Wam tylko, że najnowszy (4) sezon jest jak dla mnie najlepszy jak do tej pory.

Oglądacie, któryś z tych seriali? Jakie seriale oglądacie Wy? Jestem bardzo ciekawa i z chęcią poznam coś nowego! Tym bardziej, że zbliża się przerwa świąteczna! ;)

7 komentarzy:

  1. Szczerze to nie znam żadnego z tych seriali nie znam ale może na któryś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam Revenge, ale jestem mocno w tyle, muszę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka odcinków Gotowych na wszystko, ale jakoś mi się niestety nie spodobał i nie wciągną :P Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś zabrać się za obejrzenie całego sezonu Gotowych na wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych seriali niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam kobitki z "Gotowych na wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokręcone historie są fajne! :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.