24 kwietnia 2014

Zacznę może od tego, że przez długi czas nie przywiązywałam uwagi do tego w jakim stanie są moje paznokcie i jak się prezentują. Jakoś zawsze skupiałam się na czymś innym, aniżeli na paznokciach, skórkach czy ogólnie dłoniach (chociaż w dzisiejszym poście skupiam się na paznokciach). Od jakiegoś czasu jednak zaczęłam zwracać na tę część ciała znacznie większą uwagę. Zaczęłam sobie sama robić manicure, jednak początkowe usuwanie skórek bywało bolesne i często kończyło się krwawo. Pomijając już boleści, usuwanie skórek poprzez wycinanie nie jest polecane - dowiedziałam się o tym stosunkowo niedawno. 

Przechodząc ostatnio przez drogerię natura natknęłam się na półkę essence i zatrzymałam się przy niej nieco dłużej, uważnie przyglądając się ich produktom do paznokci, jednak nie tym kolorowym lakierom. Zerknęłam na tę drugą półkę gdzie znalazłam takie cuda jak olejek do paznokci, lakier wybielający czy preparat do usuwania skórek w piętnaście sekund. Wcześniej nie zwracałam na takie rzeczy uwagi, bo jak wspominałam na samym początku po prostu nie przejmowałam się moimi paznokciami... Zainteresowałam się tymi produktami i postanowiłam je wypróbować. Dodatkowo kupiłam sobie wysuszacz z miss sporty. Znacie je, używacie? Jak dbacie o swoje paznokcie, robicie dla nich coś specjalnego? Może polecacie jakieś konkretne produkty?

56 komentarzy:

  1. nie znam powyższych produktów, ciekawa jestem tego olejku do skórek :)
    ja stosuję Eveline i Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma półki Lovely... Eveline nieco się obawiam po aferze z tą odżywką :)

      Usuń
  2. Przydał by mi się ten preparat do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znam żadnego. W sumie jeśli chodzi o kosmetyki do paznokci, bazuję na Inglot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze nic z Inglot, ale na pewno jak tylko mi się coś skończy spróbuję czegoś nowego :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale miałam kiedyś fajny wysuszacz od Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie mieli żadnego wysuszacza na półeczce essence...

      Usuń
  5. U mnie z pielęgnacją paznokci i w ogóle dłoni jest kiepsko. W zasadzie tylko tyle, że użyję kremu, opiłuję paznokcie i od czasu do czasu je pomaluję. Wiem, że piękne dłonie dają dużo uroku i od jakiegoś czasu próbuję się zmotywować, żeby o nie bardziej dbać. Na razie zastanawiam się nad olejowaniem paznokci. Już kiedyś to robiłam i były całkiem fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę ten olejek wypróbuję rycynowy bo słyszałam, że też jest dobry :)

      Usuń
  6. Z takich rzeczy mam jedynie wysuszacz, ale z pipetką :)
    Świetnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie to odzywka Eveline preparat do skórek i oliwka - to są moje konieczności w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po aferze z odżywką eveline trochę się boję ich produktów :)

      Usuń
  8. nie miałam żadnego z nich, ale mam osuszacz do lakieru z Essence i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak ja kupowałam to własnie żadnego wysuszacza nie mieli :)

      Usuń
  9. ja tylko używam eveline 8in1 i top z golden rose. jednak na skórki czasem oliwkę też stosuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam żadnego z tych produktów, ogólnie słabo dbam o paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten ostatni ze zdjęcia produkt.. jak dla mnie nie robi nic :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów. Ostatnio bardzo zaniedbałam swoje paznokcie. Nakładam na nie tylko czasem odżywkę i namiętnie kremuję ręce, ale one potrzebują dużo więcej. Muszę się w końcu za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie odżywek nie nakładałam i nadal nie nakładam. Szukam jakiejś dobrej :)

      Usuń
  13. do Essence jakoś mi nie po drodze, więc nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również od niedawna zwracam uwagę na stan moich paznokci, skórek wokół nich i aktualnie jestem w trakcie ich "naprawiania" za pomocą kosmetyków firmy Eveline. :) Tych, które przedstawiłaś niestety nie znam, bo w drogerii Natura jestem strasznie rzadko, jest mi po prostu nie po drodze. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ubolewam, że w rossmannie nie ma essence bo tak bym miała wszystko w jednym miejscu :)

      Usuń
  15. nie uzywam ;p ale kolory ciesza oko ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej ich nie widziałam, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie zatrzymałam się przy szafie essence myśląc o paznokciach, ale chyba to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych produktów nie znam, ale jeśli chodzi o wysuszacz lakieru to uwielbiam Sally Hansen Kwik Dry.

    OdpowiedzUsuń
  19. używałam do tej pory tylko eveline ale może warto coś jeszcze spróbować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O proszę jaki ładny kwartet... Nie miałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przyznam że nie miałam okazji poznać żadnego z pokazanych...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam czasu na takie muskanie paznokci, trochę nad tym ubolewam, ale z natury mam dość mocną płytkę. Będę jednak o nich pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja płytka również jest mocna jednak widzę, że pazurki mogą być ładniejsze ;)

      Usuń
  24. tych produktów nie miałam, jednak u mnie sprawdza się eveline oraz regenerum (podbieram chłopakowi :P) oraz oliwka, taka zwykła. coraz częściej jednak zastanawiam się nad rękawiczkami na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline nie używam, a o regenereum już słyszałam i czaję się na kupno ;)

      Usuń
  25. Dbam o swoje paznokcie ale nie aż tak. Chyba muszę poświęcić im więcej uwagi - lato już tuż, tuż! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie głównie te lato mnie tak zmotywowało ;)

      Usuń
  26. a znasz jakąs dobrą odżywkę bez formaldehydu? bo szukam szukam i znaleźć nie mogę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, sama właśnie jestem w trakcie poszukiwań takowej. Dam Ci znać jak znajdę coś dobrego ;)

      Usuń
  27. używam tej odżywki z eveline 8 w 1, nie każdemu ona podchodzi ale ja jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach i teraz dopiero doczytałam :D Co do tej z Eveline, lubię ją ale używam rzadko jakoś się jednak trochę wystraszyłam :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.