29 marca 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA
MARZEC

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię oglądać włosowe aktualizacje na innych blogach. Mam wtedy okazję do oglądania naprawdę bardzo ładnych włosów, co jedynie mnie mobilizuje do tego, aby dbać bardziej o swoje. Stan moich włosów może nikogo nie zainspiruje, ani nie zmobilizuje ale jest to dla mnie dokumentowanie moich własnych postępów. Tak więc będę Was obrzucać zdjęciami moich nieidealnych włosów. Musicie się z tym pogodzić. ;) 

Pamiętacie plan pielęgnacji włosów na marzec? Niestety nie udało mi się go całego spełnić. Jedyne co robiłam regularnie z tamtej listy to łykanie magnezu. Pokrzywę wypiłam kilkanaście razy. Jeszcze masaż skóry głowy robiłam regularnie. Cała reszta poszła... Wiecie co. 

Byłam też w międzyczasie u fryzjera, aby delikatnie pocieniować, a raczej przerzedzić włosy na końcach, jednak efekt jeszcze nie jest taki, jaki chciałam. Jestem zdania, że mam włosów zbyt dużo aby mieć je ścinane na równo. Wyglądają wtedy strasznie nieciekawie, tak ciężko... Nie wygląda to ładnie. Przynajmniej mnie się nie podoba. A pro po wizyty u fryzjera to pani powiedziała mi dokładnie to, co już sama zauważyłam. Mam zdrowe końcówki i odrosty, jednak środek włosów jest strasznie zniszczony i przesuszony. Tak więc plan na kwiecień to odpowiednie nawilżenie i kolejna część poszukiwań "szamponu idealnego". Chwilowo używam białego z czerwoną nakrętką z elseve l'oreal , jednak mam wrażenie że moje włosy wyglądają po nim znacznie gorzej niż normalnie. W dodatku zawiera on SLS, a moja skóra głowy zaczyna dawać znać, że coś jej nie pasuje - strasznie swędzi. Jeżeli chodzi o znalezienie odpowiedniego szamponu do codziennego używania to z tym mam największy problem. Myślę, że sięgnę niedługo po jakiś szampon z serii Love2Mix lub Natura Siberica.
Włosy świeżo umyte, schły naturalnie.

45 komentarzy:

  1. Śliczne włosy. Powodzenia w wywiązaniu się z planu na kwiecień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często opracowuję sobie plan pielęgnacji moich włosów, olejowanie, maski, serum i też często nic mi z tego nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włoski, widać że zdrowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie do końca, ale co raz lepiej z nimi ;)

      Usuń
  4. Nie jesteś przypadkiem jedną z tych co rozczesują fale? Bo tak to trochę wygląda. Może bardziej "kręcona" pielęgnacja okazałaby się dla ciebie najlepsza?
    Nie znam twojego szamponu, ale sądząc po firmie może nie być najlepszym wyborem. Od siebie mogę polecić szampon neutralny Natura Siberica (biała, półprzezroczysta butelka) i płyn Facelle. Druga opcja jest znacznie tańsza, a sprawdza się świetnie. SLS nie jest zły sam w sobie, ale niektórym lepiej bez niego, na przykład mi :)
    Trochę wysiłku i włosy będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie jest to całkiem możliwe. Jednak włosów nie czeszę na sucho. Tylko i wyłącznie na mokro grzebieniem z TBS. Wcześniej włosy mocno mi się falowały. Czasami nawet robiły mi się loczki, lecz od jakiegoś czasu po prostu przestały. I nie mam pojęcia dlaczego... Może rzeczywiście musiałabym się skupić na nieco "kręconej" pielęgnacji ;)

      Usuń
    2. Ja też mam właśnie fale i je rozczesuję, ale na mokro, bo inaczej robi mi się taki kołtun. Zastanawiam się właśnie czy nie skłonić się w kierunku CG.

      Usuń
    3. Wczoraj wieczorem zaszalałam i nieco inaczej zajęłam się włosami - dziś mam fale, a przynajmniej coś co je przypomina bardziej niż włosy na zdjęciu z tego postu - na pewno będzie o tym na blogu. W moim przypadku zmiana pielęgnacji jest chyba jak najbardziej konieczna ;)

      Usuń
  5. I tak masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włoski. Też mam zamiar wypróbować szampon Love2Mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieje, że uda mi się szybko dorwać jakiś w swoje łapki ;)

      Usuń
  8. Ładne włoski, ale widać, że przyda się im więcej nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem tego świadoma, mam zamiar właśnie się teraz najbardziej skupić na nawilżeniu :)

      Usuń
  9. ładny kolorek, taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakupiłam ostatnio Love2mix z efektem laminowania :) Szampon i maskę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam pojęcia, którą wersję kupić. Muszę przeszukać internet i poczytać recenzje ;)

      Usuń
  11. Ja nigdy nie używam suszarki, aby chronić je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się unikać suszarki jednak czasami nie mam innego wyjścia ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładne włosy, ja do dzisiaj nie jestem włosomaniaczką i żałuję ale jakoś kompletnie pielęgnacja włosów mnie nie interesuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale przede mną jeszcze długa droga z włosami :) Ja bardzo lubię dbać o włosy i zdecydowanie mnie to interesuje. Chociaż ostatnio skupiam się bardziej na pielęgnacji twarzy ;)

      Usuń
  13. Trzymam kciuki za Twoje włoski, obyś szybko pozbyła się problemu z przesuszonym środkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie końcówki włosów wyglądają na bardzo zdrowe, tak jak i góra. Środek wyraźnie odgranicza się od pozostałych dwóch części włosów. Generalnie jednak włoski są bardzo ładne :) Faktycznie spróbuj z intensywnym nawilżaniem. A stosowałaś może już kiedyś olejowanie? Mi regularne używanie olejów bardzo pomogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejuję włosy regularnie jednak jeszcze efektów nie zauważam - nie od razu Rzym zbudowano ;) Mam nadzieje, że niedługo będę mogła zobaczyć różnice dzięki olejom. Wydaje mi się, że środek jest taki przesuszony od rozjaśniania. Od góry mam już swój odrost, a końcówki ciągle zabezpieczam jakimś olejkiem, serum lub jedwabiem :)

      Usuń
  15. widać, że masz bardzo gęste włosy:) jest ich tak dużo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszej pielęgnacji, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawilżaj i dodawaj po kilka kropelek oleju do odżywki :)
    W moim wypadku pomaga. No i jeśli skóra głowy protestuje to postaw na delikatniejsze szampony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Końcówki są w świetnym stanie :) Ja sobie chwalę szampon z rumiankiem z Green Pharmacy oraz do włosów zniszczonych z żeń-szeniem z Seboradinu. Jeśli chodzi o nawilżenie to u mnie hitem jest Czarna Marokańska maska z Planeta Organica i olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zainwestować w tę maskę ;) a włosy olejuję, olejuję ;)

      Usuń
  19. ja polecam kurację bioxine tyle nowych gestych wlosow nigdy nie mialem !
    Zresztą za dwa dni bedzie u mnie konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, będę musiała się rozejrzeć za tą kuracją ;)

      Usuń
  20. Moim zdaniem Twoje włosy wyglądają ładnie :)
    Ja swoje regularnie olejuję, teraz zczęłam też pić pokrzywę, ale jest obrzydliwa w smaku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smak pokrzywy nie przeszkadza, nawet go lubię :)

      Usuń
  21. Specyficznie tak, że środek jest w nie najlepszej kondycji, a końcówki są ładne :) Ja to właśnie mam problem z końcówkami jak na złość- ostatnio tylko na szczęście, wcześniej nie miałam się na co skarżyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak sobie myślę o tym środku, to zastanawiam się czy to może nie jest od złych gumek do włosów... :)

      Usuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.