1 kwietnia 2014

HAIR CARE PLAN
KWIECIEŃ

W tym miesiącu mam zamiar wciąż brać pod uwagę problem z wypadającymi włosami, jednak głównie chcę się skupić na ich nawilżeniu i zmianie pielęgnacji na bardziej falowaną/kręconą. Przejrzałam kilka zdjęć z ubiegłych lat i zdecydowanie moje włosy mają coś ku falowaniu się. Czas wydobyć z nich to, co najpiękniejsze. Zawsze marzyłam albo o prostych jak druty włosach, albo o milionie sprężynek. Zdecydowanie pora pogodzić się z tym co mam, nauczyć się o to dbać i po prostu kochać to i cieszyć się tym. Jestem w trakcie przeglądania forum dla kręconowłosych na wizażu, jednak powiem szczerze, że jeszcze nie wszystko jest dla mnie jasne tak więc raczej będę po prostu metodą prób i błędów dochodzić do tego co służy moim włosom, a co nie (czyli w zasadzie tak jak do tej pory) z tym, że pewnie będę częściej zaglądać na blogi falowanych/kręconowłosych i testować kosmetyki, które polecają.


Oto mój arsenał na najbliższe dni. Nie ma tego dużo. Chcę sprawdzić jak dany produkt działa na moje włosy. Maskę już testowałam - nakładałam ją na włosy oczyszczone jedynie barwą i muszę Wam powiedzieć, że byłam mile zaskoczona, jednak przyjdzie czas na dogłębną recenzje maski. Mrs. Potter's polubiłam i gdy tylko skończę na pewno kupię kolejną butelkę. Jeżeli chodzi o odżywkę Elseve to chcę ją po prostu wykończyć ponieważ leży w łazience już od jakiegoś czasu. Gdy sięgnie dna na pewno zamienię ją na żółty garnier. W kwietniu to byłoby na tyle. Szukam sposobów, aby uwolnić moje fale. ;)

24 komentarze:

  1. jak skończą mi się zapasy będę polować na tą serię z Elseve bo jeszcze jej nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłas mnie maską ;) a odżywek elseve nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie produkty Elseve też nie służą.

      Usuń
    2. @Lila jeżeli chodzi o maskę to pewnie za jakieś 4-5 tygodni będzie recenzja. Chcę ją dokładnie przetestować na różne sposoby itp. :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten szampon( od dawna już ) i tak maska :-) powodzenia w dbaniu o włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o masce i o szamponie na pewno coś napiszę, gdy już sobie wyrobię zdanie na ich temat ;)

      Usuń
  4. Nie miałam styczności z tymi produktami :P Powodzenia w realizacji planu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, co by nie zapeszyć ;) Na pewno wszystko opisze na blogu ;)

      Usuń
  5. ciekawi mnie szampon pierwszy z prawej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :) muszę spróbowac tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nie znam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Prócz szamponu brzozowego nie znam nic a nic, hmhm ;9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, gdy mi się skończy sięgnę po rumiankowy ;)

      Usuń
  9. Dobry plan pielęgnacji, o! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ten biały średnio mi się podoba mówiąc szczerze :)

      Usuń
  11. Planuję w najbliższym czasie wypróbować jakiś szampon Love2Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten aloesowy balsam Mrs. Potters, szału nie robił, ale ponieważ zużywam bardzo dużo tego typu odżywek, to skusiłam się na wersję dla włosów farbowanych - taka pojemność za niską cenę zdecydowanie się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.