26 marca 2014

TAG: I love spring! | Kocham wiosnę!

Po przeczytaniu postu u Zielone serduszko z wiosennym TAGiem postanowiłam sama na niego odpowiedzieć. Stwierdziłam, że jest on bardzo przyjemny, wprowadzający nas w jeszcze większy, wiosenny i pozytywny nastrój. Przynajmniej ja tak to właśnie czuję. Tak więc bez dłuższego gadania o bzdurach przejdźmy do rzeczy.

TAG I love spring!

1. Ulubiony wiosenny lakier
Może nie robię tak, że zimą zawsze wybieram typowo zimowe kolory a jesienią jesienne, jednak wiosną zdecydowanie sięgam po te jasne, pastelowe. Właśnie zamierzam zamówić sobie kostkę Essie resort fling. Jej kolory są po prostu jak dla mnie idealne na wiosnę/lato. Wybierając jednak kolor lakieru, z tych które posiadam teraz zdecydowanie wybieram: OPI Barefoot in Barcelona.

2. Ulubione wiosenne produkty do ust
Mówiąc szczerze nie mam za wiele kolorowych produktów do ust. Mam dwie pomadki w formie błyszczyku i trzy klasyczne pomadki w odcieniach czerwieni. Trudno więc wybrać mi ulubiony wiosenny produkt. Tym bardziej, że kolory na usta nakładam rzadko. Wybieram raczej bezbarwne błyszczyki czy balsamy. Myślę, że takim wiosennym ulubieńcem będzie błyszczyk z The Body Shopu o zapachu arbuza, właśnie ze względu na ten cudowny zapach! :)

3. Ulubiona wiosenna sukienka
Sukienki czy spódniczki zakładam generalnie bardzo rzadko, jednak cieplejszą porą sięgam po nie zdecydowanie częściej. Nie posiadam jednak żadnej ulubionej. Mogę jedynie powiedzieć, że najbardziej lubię te z rozkloszowanym dołem. Po prostu uwielbiam ten fason!

4. Ulubiony kwiat
Moimi ulubionymi kwiatami są przede wszystkim białe róże. Jednak jeżeli chodzi o takie typowo wiosenne to do wazonu zdecydowanie tulipany - tak naprawdę w każdym kolorze są przepiękne! Szczególnie, kiedy jest ich dość sporo w wazonie.


5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale
Na pewno okulary przeciwsłoneczne, jednak chwilowo jestem bez takowych. Koniecznie muszę iść w końcu do optyka i zamówić sobie okulary ze szkłami korygującymi (inaczej bardzo bolą mnie oczy). Jeżeli chodzi o szale to je również bardzo lubię, szczególnie takie delikatne, nieco lejące się. No i kolczyki. Wiosną i latem zakładam je znacznie częściej niż w okresie jesienno-zimowym :)

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)
Nie podążam za trendami mówiąc szczerze. Kupując ubrania patrzę na ich funkcjonalność i to, czy mam do czego je nosić. Kocham jednak wiosenne obuwie. Już nie mogę się doczekać kolorowych balerinek!

7. Ulubiona wiosenna świeca
Nie mam takiej. Jednak unikam wiosną zapachów takich jak np. jabłko z cynamonem, wanilia czy czekolada. Szukam czegoś lekkiego, świeżego. :)

8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy
Szczerze? Nie mam pojęcia. W zeszłym roku używałam wody toaletowej, którą dostałam od siostry. Jaki zapach będzie otulał moje ciało w tym roku, naprawdę nie wiem. Na pewno coś lekkiego i kwiatowego. Może mgiełka o zapachu kwiatu pomarańczy - uwielbiam ją!

9. Jaka jest u Ciebie wiosna?
Zapowiada się bardzo ładnie. Co prawda wczoraj i dziś nie widać słoneczka, jednak na dworze jest naprawdę przyjemnie i stosunkowo ciepło. Oby tylko w późniejszych dniach było dużo więcej słońca! :)

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Duży wybór świeżych warzyw i owoców (chociaż i tak latem jest ich najwięcej i są wówczas najsmaczniejsze). Najlepsze jest również to, że wszystko budzi się do życia. Słychać ptaki, czuć zapach kwiatów, wszystko staje się zielone. Uwielbiam to!

11. Czy lubisz wiosenne porządki?
Nie lubię sprzątać, jednak wiosenne porządki to coś więcej niż zwykłe sprzątanie. Wczoraj zrobiłam właśnie takie wiosenne porządki w szafach - bardzo to lubię. Wiosną zawsze robię "porządek w swoim życiu" i to jest po prostu super. Więc tak, lubię wiosenne porządki. :)

12. Twoje plany na przerwę świąteczną/ wakacje
W przerwie świątecznej zapewne będę się uczyła do matury, powtarzała prezentacje na polski itp. Jeżeli chodzi o wakacje to na pewno wyjadę za granicę. Tylko jeszcze nie wiem gdzie. Myślimy o Chorwacji, Szwajcarii i Bułgarii. Chociaż najbardziej marzy mi się Lazurowe Wybrzeże... to by dopiero były wakacje! :)



Do TAGu zapraszam wszystkich zainteresowanych! :)

23 komentarze:

  1. fajny post, dla mnie też wiosenne porządki są czymś innym niż codzienne :) wtedy, aż chce mi się sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag, sama zastanawiam się nas zrobieniem go u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też marzę o kostce esiaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, kolory są przepiękne! Jednak chcę zrobić nieco większe zamówienie, więc jeszcze troszkę poczekam za essie ;)

      Usuń
  4. O tak... lazurowe wybrzeże to i mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz podobne plany na przerwę świąteczną co u mnie :D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, matura co raz bliżej... Wydawało mi się, że wybrałam sobie taaaki fajny temat, a kiedy brałam się za bibliografię to zdałam sobie sprawę, że wcale taki fajny nie jest ;)
      Dzięki, również trzymam kciuki! Zdamy na pewno! ;)

      Usuń
  6. Nieee.... Teraz jeszcze bardziej tęsknię za wiosnę :( Tymi sukienkami i spódniczkami mnie dobiłaś - nieskromnie powiem że uwielbiam swoje letnie sukienki :D Do tego za oknem już białe pąki na drzewach a ja dalej w kurtce zimowej brr :(
    _______________
    zapraszam na rozanie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny TAG a widok na ostatnim zdjęciu śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post ;) dla mnie też wiosenne porządki są czymś innym niż codzienne ;) wtedy aż chce mi się sprzątać ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :) Ostatnie zdjęcie jest mega ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag, u mnie dawno nie było żadnego. Chyba skorzystam z Twojego zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam wisoną szerszy wybór w warzywkach i owocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj zdecydowanie wiosna to świetny czas, bo można dużo warzyw i owoców kupić na targu, które są zdrowe :) A wakacje to ja też planuję, ale jeszcze nie wiem gdzie, organizacja wakacji w moim przypadku jest zawsze problemowa ;>

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.