1 stycznia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku misie!


Chciałabym życzyć Wam kochani wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku. Dużo szczęścia, radości, wielu powodów do uśmiechu oraz dużo, dużo zdrowia. Abyście pamiętali, że najważniejsze w życiu są te codzienne, drobne chwile. To właśnie one znaczą najwięcej, codzienne drobne przyjemności. Doceniajmy to co mamy, ale nie bójmy się sięgać po więcej. Nie bójmy się odważnych decyzji, nie chowajmy się przed losem. Spełniajmy swoje marzenia, cele! Każdy z nas przeżywa swoje życie, jednak czasami mam wrażenie, że zapominamy o tym i nie robimy dla siebie nic. Ja wchodzę w nowy, 2015 rok z odwagą. Czuję, że ten rok będzie inny, dlaczego? Ponieważ uświadomiłam sobie, że to jest moje życie i muszę je przeżyć tak jak chcę, muszę podejmować decyzję z myślą o sobie, a nie o innych (nie mam tutaj na myśli jakichś buntowniczych wydarzeń z życia, chodzi mi bardziej o decyzje, które będą miały wpływ na dalsze życie typu praca, uczelnia itp.). Życzę Wam i sobie, aby noworoczne postanowienia (i nie tylko noworoczne) się spełniły, abyśmy z dumą odhaczyli całą naszą listę i z radością stwierdzili, że tym razem się udało. Tak więc, szczęśliwego Nowego Roku kochani!
Dodatkowo pisząc tego pierwszego stycznia napomknę tylko, że postanowiłam w tym roku wziąć udział w książkowym wyzwaniu. "52bookschallengePL" jak łatwo można się domyślić polega ono na przeczytaniu 52 książek w 52 tygodnie. Czy mi się uda? Nie mam pojęcia, jednak myślę że warto próbować. Takie wyzwania uczą nas systematyczności i z pewnością motywują. Jeżeli chodzi generalnie o moje noworoczne postanowienia to podzielę się nimi dopiero w niedzielę. 

Buziaki misie!

3 komentarze:

Proszę o kulturalne wypowiedzi.