16 czerwca 2014

KRÓTKA RELACJA Z WROCŁAWIA

W miniony weekend wyjechaliśmy razem z zaprzyjaźnioną parką do Wrocławia. Jak mi się wydawało mieliśmy jechać głównie po to, aby odwiedzić Wrocławskie zoo, pochodzić po starówce i generalnie nieco pozwiedzać miasto. Niestety pogoda nie była najlepsza, pojawiały się przelotne opady deszczu i generalnie było dość chłodno. Sobotę spędziliśmy tak naprawdę na starówce Wrocławia chodząc uliczkami, przechodząc placami, zatrzymując się na jedzeniu i piciu. Chcieliśmy zdecydowanie zwiedzić dużo więcej miasta, jednak jak wcześniej wspominałam pogoda nam tego zdecydowanie nie ułatwiała.
Jak się jednak okazywało, cały wyjazd krył w sobie największą z niespodzianek, jaka spotkała mnie w życiu! Wszystko było ukartowane od samego początku, a sam wyjazd i owe wydarzenie miało mieć miejsce znacznie wcześniej, jednak wówczas się nie udało.
 O co takiego chodzi? Już dłużej nie będę Was trzymała w niepewności. Od soboty wieczór jestem narzeczoną. TŻ postanowił się oświadczyć!
Resztę wieczoru spędziliśmy na starówce siedząc w Pijalni i ciesząc się z owego wydarzenia. Do dziś ciężko mi uwierzyć, że zaczęliśmy kolejny etap w swoim życiu. Od razu mówię: daty ślubu ustalonej jeszcze nie mamy, ale możecie być pewne, że będziecie wszystko wiedzieć! Jak już będziemy planować ślub i wesele to z pewnością coś napiszę na blogu.
W nocy nasi przyjaciele wracali już do Poznania, a my zostaliśmy do niedzieli. Pogoda była znacznie ładniejsza, deszczu nie było, a więc postanowiliśmy odwiedzić zoo. Muszę Wam powiedzieć, że naprawdę warto odwiedzić tamtejszy ogród zoologiczny. Bilet może się wydawać drogi, bo normalny kosztuje 30zł, ulgowy 20, a studencki 25zł jednak naprawdę warto! :)
Emocje powoli opadają, a ja wracam do żywych bardzo szczęśliwa! Teraz już nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się, powoli ustalać datę ślubu i wracać do blogowania :) Mam nadzieje, że miałyście równie udany weekend!

4 komentarze:

  1. Wrocław jest piękny! :-) Byłam tam 3 lata temu, ale planuje jeszcze raz pojechać w tym roku ;-)
    I gratuluję oświadczyn Pani narzeczona :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kochana :) wyjazd bardzo udany jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku to gratulacje ! miłości kochana :) tego nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) nie bylam tam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wypowiedzi.